vastgoedbeheer

vastgoedbeheer

vastgoedbeheer

UW VASTGOEDBEHEER UITBESTEDEN

Met onze ervaring in het commerciële vastgoed willen wij onze bestaande en nieuwe relaties nu ook ontzorgen op financieel, administratief en technisch vlak. Een betrouwbare en lokale partner die uw vastgoedbeheer volledig of gedeeltelijk voor u uit handen kan nemen.

Wij werken samen met een gerenommeerde partij genaamd BRIXXonline waarbij zowel de huurders als verhuurders middels een eigen klantportaal in kunnen loggen. Beide partijen kunnen via het portaal contact zoeken en hebben hierbij een duidelijk overzicht van de huidige status van alle werkzaamheden op technisch, financieel en administratief gebied.

Het tarief voor het voeren van het/de in beheer zijnde object(en) bedraagt doorgaans een bepaald percentage van de bruto huur en servicekosten.

Lees meer over financieel beheer Lees meer over technisch beheer

vastgoedbeheer

FINANCIEEL BEHEER

Wij kunnen u volledig ontzorgen op financieel en administratief gebied. Wij zijn het eerste aanspreekpunt, regelen het incassotraject en zorgen voor de wijzigingen in huurovereenkomsten. 
-    Factureren en incasseren van de periodieke huur inclusief de financiële afhandeling.
-    Het verwerken van de ontvangen waarborgsommen.
-    Het indexeren van de huurprijzen.
-    Bewaken van betalingen en huurachterstanden.
-    Administreren en doorbelasten van de gemeentelijke belastingen aan de huurder.
-    Het opbouwen van een financiële administratie voor de verhuurder.
 
Naast financieel en technisch beheer bieden wij ook maatwerk aan. In een persoonlijk gesprek bespreken wij uw wensen en behoeften en kunt voor een compleet en/of op maat gemaakt beheerpakket kiezen voor diverse typen vastgoed.

Maak een afspraak

vastgoedbeheer

TECHNISCH BEHEER

Namens de verhuurder zijn wij voor de huurders het aanspreekpunt bij vragen, storingen of calamiteiten in het gehuurde object:
-    Het behandelen van meldingen van huurders.
-    Het namens opdrachtgever verstrekken van onderhoudsopdrachten en/of servicecontracten.
-    Nacontrole van werkzaamheden van derden.
-    Archiveren van relevante stukken met betrekking tot uitgevoerde werkzaamheden.
-    Het periodiek inspecteren van (leegstaande) objecten.

Maak een afspraak

Heeft u een vraag of wilt u een afspraak?

we komen graag
in contact!

Uw bericht is naar ons verzonden. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Sorry, we kunnen helaas niet met zekerheid vaststellen of u een mens of een geautomatiseerde bot/spammer bent. Hierdoor kunnen we het formulier dat u heeft ingevuld niet verzenden. Probeer het opnieuw of neem direct contact op met de makelaar via e-mail.

Er is iets mis gegaan met het versturen van het formulier.
Controleer of u alle velden (goed) heeft ingevoerd en probeer het nog een keer.

recaptcha
reCAPTCHA
PrivacyTerms

Direct iemand spreken?

Anne-Claire Amelsbeek
Marketing & communicatie Anne-Claire Amelsbeek
020-8881088
info@vanlulingbog.nl